07 October 2009

trip to ipoh~

ni aku nak ceta pasai trip perak..kami plan lama dah nak p gig nih~...last skali jadi la..xpa ar..kami gerak dalam pkl 4..dok bujet time nak sampai pkl 8..hu..cm biasa la dk dlm keta dok layan lagu hardcore..hahaha~ azrad,xkan xtau..hahah..em..nasib la matt ada gak bawak cd lagu..so,layan2 la lagu..azrad xtahan then ubah lak lagu dia..hahahah! xpala..lupakan ceta tu..sesudah pkl 6.30 klu xsilap aku..kami nak sampai ipoh..dlm dok budjet pkl 8..cepat gak sampai..dok wt terkejut lak dah sampai awai~ yg tu xpa ar..yg masalah dia arm tu..dia dok habaq pijon nak jmpa..aku pn heran..org kalut nak p ipoh..dia nak jmpa pijon...heran toi~dah ar org dok penat2 dia dok kalut la..stg aku buh penerajang mampoih kot...last skali sampai la gak..singgah kt petronas..azrad pn tpon la rockstar..nak tnya jalan nak p hotel tu..tp malang nya rockstar tu pn xtau..yala dok SP..mana la nak tau ipoh tu~ kami pn blur la nak p tmpat tu mcm na..adeh..xpa..azrad pn kata "xpa,kita pn dlm town dah ni..kita jalan la dulu.." hehe..so,kami pn gerak la..gerak2 pnya gerak sampai la kt padang apa xtau tgh town tu..kami pn berenti kat dpn skolah ST.MICHAEL..hu..nak tnya org la..so,aku(azam) pn turun la...tgk la ada budak skolah kt bus stop tu..then aku pn tnya budak tu~..

aku : em..adik..tau x kt mana greentown mall?

adik : (tgk kiri kanan...) em..xkan abg xtau kt mana?

isk2..aku mcm nak lempang ja muka budak tu..klu adik aku dah lama aku lempang dah..so xpala..kami pn tggu la lg..then depann tu ada couple dok dating dlm keta..he..aku dgn arm p la kt keta tu dah tgk balak dia dok luaq keta..hu..tnya balak dia..balak dia dok bg direction..dah ar kami pn xtau..dok bg bg direction ntah apa2..adeh..last skali awek dia dgr kami nak p greentown mall dia trus offer..dia kata.."adik (dia igt kami ni muda lg kot..haha) kebetulan kak nak p situ gak..so follow kak na.."..kami pn follow la...jalan pnya jln..selit kot sana sini..igt dia nak bawak balik p rumah dia kot...adeh..last skali sampai la kt situ..then azrad contact rockstar plak..coz nak p FAIRPARK HOTEL..pusing2 pnya pusing..sampai la gk..then kami in..rockstar sambut kami ooooo..haaa..dasyat...!!! hahahhaha!!! kami mandi2 la..perot ni dah cm keroncong gila..so kami decide nak turun makan..mula2 kami kuaq nak keta..haha..pastu kami takot sesat..patah park kt hotel..kami jln kaki..kami pn singgah kedai mapley..xsilap aku kedai tu nama HAMIDIA..xpala..kami melantak bagai nak gila lg..tiba2..haaa..dgr bunyi..kedebabom!!! mula2 igt accident..sbb tgk ada keta naik divider..setelah tgk betoi2..bangunan runtuh..!!!!! adeh..kami baru ja lalu dlm 15 minit mcm tu kt situ..adeh..fobia gila..kami pn berjalan p tgk bangunan tuh..ada sebuah keta viva kena hempap..pehtu..ada 3 org dlm keta tu..aku (azam) takot la..xtau nak buat apa..ramai org dok kerumun bangunan..then srg terselamat..lg dua meninggal..em..aku mmg takot..xleh nak tgk dah..so xdapa yg aku dpt cerita lg tntang bangunan tu..time tu hujan rintik2..so kami pn balik ke hotel..dok rest2..snap2 gambar..huhu..aku tdo awal..yg lain dok tgk tv ceta zombie..hehe..so pagi tu aku la bgn paling awal..haha...kepala dok igt nak p gig (dok wt taksub bleh)..so pkl 12 kami pn check out..kami berkumpul dgn rockstar..perot lapar..huhu..kami makan kt kedai mapley tu lg..mkn pn dgn rockstar..hahahha...lepas mkn trus p cari tmpat gig tu..dlm prjlnan tu ada lg accident..kali ni moto lak..telentang atas jln..em..xpala.nak cari kompleks belia tu pn sket pnya susah..tapi akhirnya sampai la gk..hu..

1 comment:

  1. naehhA!!
    takut eih aku bca..
    ampa tgok org mati nuh..
    ishh!!
    terok ka??
    wuu...
    suspend!
    zam cta x hbeh!

    ReplyDelete