17 September 2009

sambungan trip to penang..azamisraz

ni gambaq kami nak p parking keta..then bertolak p gurney..gambaq kt gurney xda coz aku leteh nak snap2..hu..so,stakat ni ja la aku nak ceta..xda apa dah..bye..selamat hari raya..

haha..lapaq gila tgk nasik nih..padan la dgn harga dia..7.50..air asing lak..hahha...padan muka kena dgn mapley ambek ampa suma..


tudia..sampai dah kt kedai line clear..hu~ xsabaq dah nak makan..tp nasik xambik lg..kena beratuq panjang kot..adeh..


tgh jalan2 nmpak org dok main dam..haha..aku pn ambik kesempatan la..snap2..hahaha..xtau la aku gangu depa main ka x..xpala..bleh jadi famous gak depa nih..hu..depa ni man dam sampai xigt dunia la kot..isk2..kusyuk gila..mest hebat pnya..


ni perjalanan nak p kedai line clear..



huhu~ ni gambaq kt tangga tu..cuba tgk muka srg2..cm ngn posa kan..tp xposa pn..hahhahah! lawak ja la..hu..letih ka?? kesian..tudia la..nak ikot sgt aku..aku ni jenih jalan..xreti benti la..hu..kesian kt hampa..time ni nak dekat buka posa dh..pkl 6 lebih mcm tu..then aku pn bg cdangan nak p makan kt line clear..hahha..tu pn aku nak p jln kaki..haha..ada dekat 2 km nak jln..last skali depa xstuju..hahha..aku xpa..ikot ja..then kami pn bertolak la p line clear tu..hahhaha..!!


3 comments:

  1. nk cari tangga tu pnya pasai tawaf satu komtar~

    padan muka!!!

    nk mkn kt line clear sgt~
    kna rm7.50 sepinggan~

    padan muka!!

    apa2 pon kita hv fun~
    mmg bes~

    -azwrath-

    ReplyDelete
  2. arm bt penat posa leh...

    huuuu

    ReplyDelete
  3. naharam~!tawaf stu komtar!pdahai tangga tu tepi kfc ja..kita lalu dah kot!!smua salah arm!!

    ReplyDelete